Na ile to, co robisz dzisiaj, przybliża Ciebie do tego, gdzie chcesz być jutro?

Jaki życie miałoby dla Ciebie smak, jakbyś robił/a tylko to, co jest Tobie znane?

Jaką dzisiaj wartość dałeś/łaś dla świata?

Jaką wartość chcesz dawać dla świata?

Jak możesz/chcesz służyć innym swoimi talentami?

Warsztaty WIN-WIN,

czyli jak grać w jednej drużynie i strzelać do jednej bramki.

Gruntowne wprowadzenie do komunikacji opartej na empatii w duchu Porozumienia bez Przemocy Marshalla B. Rosenberga (ang. Nonviolent Communication – NVC).

Dla kogo – dla Ciebie, jeśli:

  • Szukasz metody na bardziej efektywną komunikację wewnątrz firmy i z kontrahentami.
  • Ważne jest dla Ciebie budowanie i wpieranie ducha zespołu.
  • Chcesz wzmocnić zaufanie między współpracownikami i między pracownikami a przełożonymi.
  • Szukasz technik i narzędzi do rozwiązywania konfliktów w zespole i z klientami.
  • Zależy Ci na współpracy w zespole i jej ciągłym rozwijaniu.
  • Szukasz sposobów na zmotywowanie pracowników do większego zaangażowania i większych osiągnięć.

Zakres warsztatów

Wiedza:

  • Co to jest Porozumienie bez Przemocy (cel, założenia, esencja, gdzie zaczyna się przemoc).
  • Co to jest empatia (aspekty, techniki).
  • Co utrudnia kontakt – zabójcy empatii.
  • Informacja zwrotna – jakie ma znaczenie w kontakcie.
  • Odpowiedzialność w kontakcie.

Doświadczenia:

  • Empatia (bycie wysłuchanym i zauważonym).
  • Różnica pomiędzy byciem w emocjach a byciem przy potrzebach.
  • Poczucie energii (jakości) potrzeby i jej wpływu na motywację.
  • Co jest dla mnie ważne (droga: obserwacja – > uczucie -> potrzeba -> prośba)?
  • Empatia dla siebie – wparcie i życzliwość wobec siebie
  • Praktyka wdzięczności z uwzględnieniem zaspokojonych potrzeb – jaki to ma wpływ na mój dobrostan.

Parametry

  • Zajęcia grupowe,
  • Czas trwania: 2 dni, od 6,5 do 8 godzin dziennie,
  • Forma: online (np.: platforma Zoom), stacjonarnie.

Korzyści z warsztatów WIN-WIN

Dla organizacji

  • Polepszenie skuteczności zarządzania dzięki relacjom opartym na kontakcie i współpracy.
  • Szukanie rozwiązań WIN-WIN uwzględniających potrzeby wszystkich zainteresowanych.
  • Polepszenie relacji z kontrahentami poprzez budowanie ich ze świadomością potrzeb.
  • Zwiększenie zadowolenia pracowników dzięki zarządzaniu w oparciu o potrzeby.

Dla zespołu

  • Integracja zespołu oraz zwiększenie wzajemnego zrozumienia, szacunku i zaufania.
  • Łatwiejszy i bliższy kontakt między pracownikami dzięki relacjom bazującym na empatii.
  • Zwiększenie efektywności zespołu dzięki działaniu w oparciu o potrzeby i informację zwrotną.
  • Polepszenie współpracy między osobami z zespołu dzięki uwzględnianiu potrzeb wszystkich zainteresowanych.

Dla uczestnika

  • Zwiększenie świadomości swoich uczuć i potrzeb.
  • Zadbanie o siebie poprzez empatię dla siebie.
  • Zmniejszenie stresu poprzez kontakt ze swoimi potrzebami.
  • Zwiększenie energii do realizacji swoich marzeń, pragnień i celów.
  • Łatwiejszy i bliższy kontakt z innymi poprzez uwzględnienie potrzeb swoich i innych.

Business coaching

Coaching jest metodą rozwoju wpierającą w osiąganiu celów, uczeniu się i wprowadzaniu zmian. Podstawą coachingu jest równa partnerska relacja między mną jako coachem a klientem, w której mam głębokie przekonanie, że klient posiada wystarczający potencjał, żeby wyznaczyć swój własny cel i go osiągnąć. Z takim nastawieniem służę klientowi podczas naszej wspólnej podróży, która polega na cyklu spotkań. Podczas spotkania najczęściej korzystam z pytań, którymi zapraszam klienta do większego rozpoznania jego umiejętności, zdolności, talentów oraz potencjału. Towarzyszę klientowi w samodzielnym podejmowaniu decyzji i świadomym dokonywaniu zmian, które zbliżają go do jego celu. Na sesjach pracuję z klientami zarówno w obszarze osobistym jak relacje, zdrowie czy finanse jak i zawodowym jak kariera czy biznes. Dzięki coachingowi klienci wyznaczają bardziej konkretne cele, osiągają je, zwiększają efektywność swoich działań i pełniej korzystają ze swoich zasobów i potencjału.

Zakres sesji

  • Bezpieczne warunki do wyrażanie siebie i swoich emocji.
  • Wysłuchanie z pełną uwagi i skupienia obecnością.
  • Akceptacja doświadczeń i perspektywy klienta z ich uznaniem i przyjęciem.
  • Wsparcie w rozpoznaniu zasobów i potencjału (talentów, wiedzy i kompetencji).
  • Wsparcie w precyzyjnym określaniu celu.
  • Wspierające towarzyszenie na drodze do celu.

Parametry

  • Spotkanie indywidualne
  • Czas trwania: 75 minut (+/- 15 min.)
  • Online (platforma Zoom, telefonicznie, Messenger, WhatsApp)
  • Stacjonarnie (u klienta lub prowadzącego – Warszawa i okolice)

Korzyści z coachingu

Dla organizacji

  • Zwiększenie efektywności działań pracownika.
  • Zwiększenie umiejętności nadawania sprawom priorytetów.
  • Podejmowanie lepszych decyzji i skrócenie procesu podejmowania decyzji.
  • Zwiększenie zdolności pracownika do autorefleksji.
  • Zwiększenie motywacji pracownika do działania.
  • Zwiększenie kreatywności pracownika i łatwości w znajdowaniu rozwiązań.

Dla uczestnika

  • Wyznaczenie konkretnego celu.
  • Zwiększenie świadomości swoich zasobów (talentów, wiedzy i kompetencji).
  • Przyspieszenie tempa rozwoju.
  • Zwiększenie optymalizacji działań.
  • Odnalezienie i pobudzenie energii do wprowadzania zmian.
  • Zwiększenie samodzielności w myśleniu i podejmowaniu decyzji.
  • Podniesienie poczucia własnej wartości.
  • Osiągniecie wyznaczonego celu.

Standardy

We współpracy ważne są dla mnie: uczciwość, rzetelność, przejrzystość, poufność, szacunek, autonomia, bezpieczeństwo, jakość usługi i profesjonalizm. Dlatego też podczas pracy z klientem zobowiązuję się postępować zgodnie z Kodeksem Etycznym Coacha Izby Coachingu.

Rozwojowa rozmowa empatyczna

Zakres sesji:

  • Bezpieczne warunki od wyrażenie siebie i swoich emocji,
  • Wysłuchanie z pełną uwagi i skupienia obecnością,
  • Akceptacja doświadczeń i perspektywy klienta z ich uznaniem i przyjęciem,
  • Wsparcie w rozpoznaniu i nazwaniu uczuć i potrzeb,
  • Wsparcie w poszukaniu i ustaleniu strategii na zaspokojenie uświadomionych potrzeb,
  • Wsparcie w znalezieniu sposobu i formy kontaktu i porozumienia z innymi.

Korzyści z sesji

  • Zwiększenie świadomości swoich uczuć i potrzeb.
  • Uspokojenie poprzez kontakt ze swoimi potrzebami.
  • Określenie co jest dla mnie ważne – przejście od emocji do potrzeb i strategii ich realizacji.
  • Wzrost poczucia bezpieczeństwa w wyrażaniu siebie i tego, co jest dla mnie ważne.
  • Powrót do swojego miejsca mocy i podniesienie energii do realizacji swoich marzeń i pragnień.
  • Zadbanie o siebie poprzez życzliwość i empatię dla siebie.
  • Wzrost poczucia wpływu na swoje życie.
  • Zwiększenie łatwości w kontaktach z innymi.

Parametry

  • Spotkanie indywidualne,
  • Czas trwania: 45 minut,
  • Forma: online (platforma Zoom, telefonicznie, Messenger, WhatsApp), stacjonarnie (u klienta lub prowadzącego – Warszawa i okolice).